minat yang berubah rubah .

Assalamualaikum . >.>

rini , hati rase unfeeling well . mcm x sedap hati je . dunt know y . tp still senyum . ya Allah bg lah cahaye petunjuk Mu . aminn .
hehhh . oke . back to de title . minat yang berubah rubah ? haha . yeahh . minat aku memang berubah rubah . skijap minat tu , skijap ne la .
tapi skang yang nak aku ceritakan ne  pasal korean/japanese actor . ade ape ngan korean actor? haha . oke , i admit it as wat you all answer it , "dorang comel, tarian dorang buad aku cair , and blablabla "
dulu memang aku peminat gak actor korean/japanese ne , haha . dlm bilik penoh poster poster dorang . but now , no more . dunt know la kenape , mcm org mngandung pulak , tetibe x minat tu la , x suke ni la , haha . dulu majalah e-pop ne memang tiap2 bulan la aku beli . skang ne , da xde da . haha . kalu beli pon kenkadang smpan je dulu , bace nye lmbad2 , tu pon kalu nak bace . huahuahua . dulu dulu time minat korean/japanese actor ne,slalu burak2 ngan membe aku yang nme fb die Nilly i'ly ngan Ema e'en . hhehh . kalu korang nak share pape crita kat dorang search la kat fb and add dorang . pastu tego . (promote ne,haha) dorang mmg gile korean . besh la , rebod2 actor2 korean uh . haha . -"-
bkn saje x minat nak tahu pekembangan actor korean/japanese tu , nak tgok crite korean/japanese pon mcm da xde mood je . kalu dulu gile semangat nak tgok , semangat! haha . donlod2 crite kat tonton , beli dvd la , mcm2 la dulu , skang da xde . klu akak aku bwk balik crita korean baru pon , pndang sbelah mate je . kalu buhsan2 tu tgok la jugak , tp kene ade org teman tgok , kalu xde , mmg lelap la aku . hihihi . bukan setakat korean je , japanese pon same . =;=
dats y la kalu membe aku kalu cerita pasal korean je aku blur , mcm org x tahu pape , yela dorang ckp pasal korean actor yang baru2 , mane lah aku kenal , haha . kalu group SUJU tu aku kenal la jugak , ne group tah pape name yg ak x tahu , dorang sebod , mmg blur la . haha . sorii la kwn kwnsss . huhu .
ape ape pon , aku still berharap dapad p korea , and jumpe ngan actor2 tu . haha . peace yoo . ^^V