bibik

Assalamualaikumm . :D
mlm td tido x lene , asik berjage je , sejak menjak ne asik terjage je dari tido . enggak tahu la kenape sihh . hehhe . jd nye pagi2 cam ginih rase ngntuk je .  haha . *o*
entry kali ne aku gase cam mnyampah je bace balik , aku gase la , kalu korang pon rase begitu jugak , oke shuhhh shuhhh p jaohh2 , nyahh korang dari sini , hahah . 
mlm td p kuar mkn kat satu restoren tu . mkanan nye x sedapp , x payah la ak sebod restoren mane , nme nye terkemuke . haha . sedang asyik makan tu , datang la 1 family ne bwk ank2 die and a bibik . hehe . oke mcm biase la , kalu da bwk bibik kuar mkn skali tu dats mean ofcos la kene jge ank die time die tga makan kan . tak kan la nak kene kemas shopping mall pulok kann . hohh . sesampai saje ke restoren tu , si husband bilang sama si bibik "bwk die p jalan jalan" 'die' refers to ank die yg kecik la . baru je sampai , wife and ank2 die yg len pon baru nak duduk . aku x buleh la tgok situasi ne , aku rase kesian kat bibik tu . yela , kalu da tahu kuar mkn xnk kasik bibik tu makan skali x payah la bawak bibik tu , jage sndiri ank tu . hoh . bibik tu mmg di bayar untuk buad sume tu , tp kasihan la kat mereke . tu la org melayu . bila da berduet sikid , lupe kat org2 yg x berkemampuan itu .
bibik oh bibik . kadang2 aku rase kasihan kadang2 aku rase kau memang patot lakukan sume itu . heheh Q _Q dunt know how to say . pisss .